Kategorier
Populære produkter
Forslag
Indhold
Den bedste måde at få flere kunder er ved at fortælle hvem du er og reklamere for dig selv. Men annoncer, flyers, bannerreklamer m.v. kan være en bekostelig og tidskrævende affære.
Tryksager med dit logo og kendetegn er med til at støtte op om din butiks identitet og giver et professionelt udtryk. Med butikkens logo eller navn på både papirsposer, hængemærker, etiketter m.m. fortæller du modtageren, og alle der ser dine buketter og dekorationer, hvem du er.
Der er lidt omkostninger i form af opstartsgebyr/kliché, første gang du får lavet en tryksag. Herefter er det ren genbestilling, og produkterne koster ikke meget ekstra i forhold til den reklame, du får ud af det.
Etiketter er en effektiv og økonomisk overkommelig måde at profilere din butik.
Etiketter samler smukt båndet på buketten, og kan bruges til mange formål, der får butikkens navn og kontaktoplysninger ud i et bredt forum.
Hængemærker bruges ikke kun til profilering af butikken, men også til skrive pris på varen. Hængemærkerne er udstanset med et perforeret felt til varens pris, som nemt rives af inden salg og indpakning.
Genbrugsposer signalerer ikke kun et miljøbevidst valg, de genbruges også af forbrugeren.
Profilering på poser har en lang levetid, da de ofte bruges igen og igen, og dermed disponerer dit brand i gadebilledet ad flere omgange.
Poser uden hank er en fin og funktionel måde at give kunderne en gratis pose.
Med logo på posen, vil din profilering kunne ses af mange samtidig med at det virker professionelt.
Et satin eller grosgrain bånd med butikkens navn giver en elegant finish til indpakningen til de specielle lejligheder.
Profilér din butik hver gang en kunde sender en hilsen med dit produkt. Del butikkens kontaktoplysninger på kuverten, det er både praktisk og sender et professionelt indtryk af din butik.
Pak ind i butikkens logo, og få den mest synlige reklameplads på buketten. Blomsterpapir med butikkens logo giver et eksklusivt og professionelt indtryk af butikken.